Total Pageviews

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Google+ Badge

Tuesday, October 29, 2013

Mubashir Luqman (ARY TV) Revealed The Provision Of Anti-ISI Article To Indian Paper By Geo Network








The anchor person of ARY TV show "Khara Such" Mubashir Luqman has revealed that the article published in Hindustan times against ISI was originally provided to the paper by Pakistan Goe Network. Leading English daily 'Express Tribune" reported that Mubashir gave the details of the article that appeared in an Indian daily "Hindustan Times" both in ita print and web editions on September 29, 2013. This nefarious designed compaign was read by millions of readers in its both the editions. The article focussed on an upcoming TV channel to be launched in Pakistan and alleged that this venture was being backed by Pakistan's premier intelligence together with the members of the underworld. Following the appearance of the article, a legal notice was sent to Hindustan Times, which resulted in an internal investigation by the management, removal of the offending article from website along with a clarification and inconvenience was regretted. Courtsy (thenewstribe)

No comments: